PM-SBR Webmanager

 De sbr-berichten betreffen stukken welke namens vertegenwoordigers van klantrelaties of werkmaatschappijen worden opgesteld en waar zij uiteindelijk de verantwoordelijkheid voor dragen. Steeds vaker komt het voor dat direct het fiat (goedkeuring) van die vertegenwoordiger wordt verlangd op die berichten. Intermediairs of controllers zijn steeds minder bereid die verantwoordelijkheid te dragen.

Online klantenportaal voor sbr-berichten

Onder PM-SBR Manager zijn de functies beschreven van de transactiepoort die Pro Management aanbiedt.

De sbr-berichten betreffen stukken welke namens vertegenwoordigers van klantrelaties of werkmaatschappijen worden opgesteld en waar zij uiteindelijk de verantwoordelijkheid voor dragen. Steeds vaker komt het voor dat direct het fiat (goedkeuring) van die vertegenwoordiger wordt verlangd op die berichten. Intermediairs of controllers zijn steeds minder bereid die verantwoordelijkheid te dragen.

Om die reden is het online klantenpotaal ontwikkeld. SBR-berichten die zijn geplaatst in de transactiepoort worden via de webapplicatie op alle devices ter inzage aangeboden. De vertegenwoordigers kunnen het bericht beoordelen, fiatteren en afhankelijk van de ingestelde autorisatie verzenden of laten verzenden. Ook kunnen alle berichten uit het verleden naar soort worden geraadpleegd. De vertegenwoordiger wordt via een e-mailbericht op de hoogte gebracht van de plaatsing van een nieuw sbr-bericht.

Indien is overeengekomen dat de intermediair of controller de berichten verstuurd, dan ontvangt deze een e-mailbericht zodra het bericht is gefiatteerd door de vertegenwoordiger. Zo worden alle informatiestromen nauwkeurig beheerd en volledig gedeeld met de belanghebbenden.

Rapportages

Via PM-SBR Webmanager is het mogelijk steeds meer sbr-rapportages te verzorgen. Zo zijn de maand-, kwartaal en jaarstatistieken van het CBS direct in te vullen en te verzenden. De online uitwisseling van dit soort gegevensstromen is op deze wijze geoptimaliseerd.

flow banken

PM-SBR Manager

De verzending van de sbr-berichten aan de uitvragende partijen dient natuurlijk nauwkeurig te worden gevolgd en beheerd. Enerzijds worden berichten verzonden naar de brievenbussen "DigiPoort" van Logius (KvK, belastingdienst en CBS) of "BIV" (Bancaire Infrastructurele Voorzieningen) en anderzijds worden berichten en meldingen ontvangen van Logius of BIV. Deze gegevensstromen dienen natuurlijk nauwkeurig te worden bewaakt omdat belangrijke data -met deadlines- voor het indienen van stukken zijn opgenomen.

Bekijk

PM-SBR Webmanager

 De sbr-berichten betreffen stukken welke namens vertegenwoordigers van klantrelaties of werkmaatschappijen worden opgesteld en waar zij uiteindelijk de verantwoordelijkheid voor dragen. Steeds vaker komt het voor dat direct het fiat (goedkeuring) van die vertegenwoordiger wordt verlangd op die berichten. Intermediairs of controllers zijn steeds minder bereid die verantwoordelijkheid te dragen.

Bekijk

Over ons

PM SBR-softwaremodulen zijn producten van Pro Management Software, een organisatie die zich primair richt op het ontwikkelen van software voor meer efficiënte bedrijfsprocessen.

Ons adres

  • Pro Management Software N.V.
  • Lijstersingel 15
  • 2902 JD Capelle aan den IJssel

Direct contact

  • +31 (0) 10 451 76 76
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • @PM_Software